نصب گارد شبکه و میله های محافظ – بخش دوم
نوشته شده توسط : محمد رفیعی

گارد شبکه ، بسته به نوع طراحی و مدل خودروی شما، ممکن است دارای نگهدارنده‌های پایینی باشند که می‌توانند بر روی سپر گسترش یابند. در موارد دیگر که فضای بیشتری وجود دارد، نگهدارنده‌های پایین ممکن است به گونه‌ای طراحی شده باشند که امکان نصب آنها در پایین‌تر وجود داشته و به دور سپر پیچیده شوند. اگر نگهدارنده شما از درون سپر عبور می‌کند، آنها را از قبل از اتصال به بدنه برش دهید. دستورالعمل‌هایی که برای گارد و رکاب فابریک شما ارائه می‌شوند بسته به ساخت و مدل خودروی شما خواهند بود، بنابراین از آنها به عنوان مرجع استفاده کنید. در این مرحله، پیچ و مهره را در محل قرار داده و کمی سفت کنید به طوری که امکان جابجایی و انعطاف پذیری قطعات وجود داشته باشد، شما می‌توانید آنها را بعدا و پس از اینکه همه قطعات سر جای خود قرار گرفتند سفت کنید.

این نوار محافظ یک نمونه از یک گارد است که تنها از نگهدارنده‌های پایین استفاده می‌کند. در چنین مواردی، پیچ دوم می‌تواند آنها را در محل ثابت نگه دارد. توجه داشته باشید در این خودروهای خاص، نگهدارنده‌های پایین از طریق سوراخ‌های بر روی سپر نصب نمی‌شوند. در صورت نیاز باید سوراخکاری بر روی سپر برای نصب این نگهدارنده‌ها انجام شود. در چنین مواردی نیاز است با استفاده از اره‌های دستی قابل حمل کوچک قطعات کوچکی از آن را برش دهید. این نقاط را با یک مداد روغنی یا هر نشانگر موقت دیگر علامت گذاری کنید، سپس با استفاده از یک اره، تیغه قابل حمل و فشرده آن را برش دهید و سپس سوراخ مورد نیاز را در سپر ایجاد کنید. استحکام قطعه محافظ را دوباره آزمایش کنید، و قطعات اضافی سپر پلاستیکی را برش دهید تا محافظ شما محکم شود.

Install the car guard

نگهدارنده‌های گارد شبکه بالا

 

در حالی که همه انواع گارد شبکه نیاز به نگهدارنده بالا برای نصب ندارند، مونتاژهای گارد شبکه بزرگتر و سنگین‌تر مانند محافظ‌های تمام عریض اغلب به آنها نیاز دارند. اگر به آنها نیاز داشته باشید، گام بعدی نصب این نگهدارنده‌های گارد شبکه می‌باشد. در صورتیکه مونتاژ کارخانه‌ای اجازه دهد، این نگهدارنده‌ها به اندازه کافی باریک و ظریف می‌باشند که در بین دهانه‌ها در بالا یا پایین پنجره مشبک و یا سپر نصب شوند. توجه داشته باشید که انتهای برخی نگهدارنده‌ها که به ستون رادیاتور پیچ می‌شوند ممکن است بزرگتر از بخشی باشند که به گارد شبکه در خارج پیچ می‌شوند. در چنین مواردی، انتهای بزرگتر نگهدارنده در داخل ممکن است از طریق پنجره مشبک محافظ نصب نشود و شما ممکن است نیاز به محکم کردن قطعه از پشت پنجره مشبک داشته باشید.

اگر گارد شبکه نیاز به نگهدارنده بالا داشته باشد، معمولا از طریق جلوی پنجره یا دهانه‌های پنجره مشبک نصب می‌شوند. اگر عبور از پنجره مشبک در وسیله نقلیه شما به لحاظ فیزیکی غیر ممکن است، نگهدارنده‌ها احتمالا به شکلی طراحی شده‌اند تا به مونتاژ پنجره مشبک زیر قطعه نصب شوند. این احتمالا باعث می‌شود تا به طور موقت شبکه محافظ را جدا کنید. اگر وسیله نقلیه شما دارای سوراخ‌های از پیش تعیین شده بر روی قاب پشت پنجره مشبک رادیاتور و یا در ستون‌های پشتیبانی آن باشد، نگهدارنده‌ها می‌توانند در سوراخ‌های از پیش تعیین شده در نقاط مناسب نصب شوند. در غیر اینصورت، شما ممکن است نیاز به سوراخ کردن آنها داشته باشید.





:: برچسب‌ها: گارد شبکه خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: